Rabu, 23 Mac 2011

rosak !

hai , assalammualaikum  .
harini tajuk nye ROSAK ? sebb apa eh ? uwaaaaaa ! :'( rosak rosak dan rosak , sebb apa ? --'' . post ini bertajuk rosak berkaitan dengan handphone yg aku beli hasil titik peluh aku yang bekerja sebagai Cleaner je pun . but halal okayy ! uwaaaaaaa ! ;'( handphone ! nape la kau rosak sayang ? hikhik , kau tahu tak aku sayang kau gilagila , ? herm , time ni la kau rosak kan ? herh ! da bape hari da aku tak hantar kedai lagi ni ? sedih gila ahh , bila cakap gan ayah yg handphone aku rosak , bole pula dia ckp cam ni kat aku : kau tu ganas sangat la kak , kau tak layak pakai handphone ! uwaaaa ! sedih nya aku bila ayah aku ckp mcm tuu , ini menunjukkan ayah aku taknak hantar handphone aku kat kedai . iskisk . bila nak minta pinjam satu handphone kat ayah , dia ckp camni pula : kalau takde handphone kat tangan tuu , mati ka ? iskisk , lagi tambah sedih aku . hishh ! apa la malang nasibmu wahai hanphone ? hah ? macam mana bole rosak ? okayy , mcm ni 20 Mac 2011 , pukul 12.00 a.m . whoaaaaa , siap dengan masa and tarikh gituu , hikhik . waktu itu handphone still okay dan sempat gak aku sent msg kat ExBoo aku fr wish Birthday diaa , after tuu , dia cll , okayy still takde pape yg berlaku lagi . then masuk pula text from Capital S , masih lagi okay . bila dia sent gamba dia , plup ! terus blank ! aku da menggelabah da tuu , hidup kan bnyk kali tak hiduphidup jugaa , blank je . aku da nangis da time uhh , aku terus cilok handphone mama aku tuka sim then text Capital S bg tahu yg handphone aku ada problem . nasib baik la dia paham aku dia just ckp okay and if da okay , bg tahu dia . :) heeeee  , iloveyouu la . Capital S , :)



: mcm ni la handphone aku yg rosak tuu :'(



Tiada ulasan: