Isnin, 11 April 2011

without title =(

assalamualaikum .

- I'm start with my story -
selalunya time na updated Blog ni la aku semangat tahap Anjing . tp , mlm ni semangat tu terus down down down bersama dgn tangisan aku :'( . hari ni juga jari jemari tak rancak mcm selalu aku Updated . herm , sumpa mmg takde mood na Updated .
aku na tanye korang ni boleh ta ? salah ka aku untuk dicintai + disayangi = ? sala ka ? hah ! aku ni mcm sampah yg kena buang , pakai balik bila di kitar semula . mcm tu eh aku ? --'' . kalau mcm tu lebih baik ta paya minta couple gan aku ! herh . kau na tahu ta aku syg kau sgt-2 wei . syg sgt ! aku ta tahu nape aku bole syg kau mcm mana aku syg ex aku dulu . betol aku ckp . maybe kau sama mcm dia . cara kau layan aku . aku na bg tahu lg sekali kt kau yg aku syg kau sgt-2 . tp , kau syg aku ka mcm mana aku syg kau ? _____________________ . herm , nta la . susah kot aku na bayangkan .
herm , ptg tadi kaka aku ada bg comment kat wall fb aku then dia ckp kat aku yg kau text dia . dlm text kau tu kau ckp kat dia yg kau miss , love and need dia . huh ! bila aku denga mcm tu , betapa perit nye la hati aku ni mcm kene toreh tahu ta ? tp , aku try kuat kan semangat aku ni just Allah je tahu mcm mana perasaan aku on that time wei ! siyes aku ckp , :/ 
dalam hal ni , aku ta akan salah kan kaka aku sebb bkn salah dia . yg salah laki ni sebb ta na bg tahu yg dia still miss him , need him , love him ! arghhh ! tension aku di buat nya hari ni . kalau dia betol-2 na kaka aku , aku ta boleh halang , Go Ahead Biyy ! grrrr T_T 
aku hanya mmpu bersabar , bersabar , bersabar dan terus bersabar dlm hal ni .
Ya Allah kau kuat kan la semangat hamba mu ni Ya Allah supaya mampu menghadapi semua ujian yg telah kau berikan . 
...............................................................................................................................................................

*biyy , even you buat i mcm ni , i tetap syg kan you biyy . i tetap syg kan you . anyway , thanks sebb buat i menangis hari ni . I'm very apperciate . thanks a lot biyy . ;'(

Tiada ulasan: