Khamis, 9 Jun 2011

penat tahu nggak !

assalamaualaikum :'(

# alolololo . hari ni bnyk sakit hati whoaa . jiwa kacau bagai ! hate damn much . damn damn damn ! herr -.- . harini adik aku bagi aku angin je .adik aku punya hal aku yg kene sembor ! bengang kodd . herr -.- pagi keluar mlm baru balik , sebel tahu nggak ? herm , dah alh pndai buat sepah tp tak tahu nak kemas . yg kemas sape ? aku jugak . yg kene berleter sape ? aku jugak ! kau nak tahu tak , kekadang aku da bosan kene berleter wey ! bosan ! kekadang aku terpikir nak lari dr rumah sebb korgg ! tahu tak ! tp bila pikir balik , mereka dah besarkan aku dgn apa pun cara nye , :'( herr -.-' .

herm , mak ayah ! kakak mintak ampun maaf sekiranya suatu hari nanti kakak akan pergi tinggalkan Family ni . kakak da bosan . serious kakak ckp kakak da bosna gan hidup mcm ni . kakak rasa kakak da tak berguna dlm Family ni . apa yang kakak buat semua salah . apa yang betol semua di jadikan salah . rasa macam kakak ni anak pungut ! anak pungut je tahu tak ? :'( herm . kbye , tak tahu nak updated lagi dan nak cakap apa lg . rasa diri ni mmg tak berguna . :'(

Tiada ulasan: