Selasa, 5 April 2011

team HANDBALL

assalamualaikum , whoaaa , berdirinya saya disini ingin membahas satu tajuk . ahhaha , merepek suda berlaku disini ya (?) heeeeeeeeeeee . herm , da lama aku tak mengupdated , membebel , merepek kat sini kan ? mana tak nye . busy la dohh , pagi sekolah , petang training HANDBALL la KAWAD KAKI la , okayy , now (!) kita balik kepada tajuk kayy , heeeeee ,

suda berbulanbulan aku habis kan masa aku dengan training HANDBALL , dan akhirnyaa , tamat la suda training itu dengan usaha team kami sebagai budak sport SMKSM :)
apa aku merepek ni (?) ahahahhhaaaa ,
okayy , berbalik semula .
aku updated ni sebb nak ucapkan banyakbanyak terima kasih kat team HANDBALL sebab da lakukan yg terbaik time tournament kita semalam -----> 4 APRIL 2011 ------> ISNIN kat Sekolah Menengah Kebangsaan Banting . kita da buktikan kat cikgu kita yg team kita bole lakukan . right ? aku bangga gan diri aku dan diri korang semua even baru tahun ni kita join sport ni kita boleh lakukan yg terbaik , kankan (?) pape pun Congrats la sebab kita da lakukan yg terbaik pada team kita , kita da buktikan kat cikgu yg kita boleh (!) jyeahhhh .

herm , dalam team ni banyak dugaan yg kita tempuh right ? kita kene maki gan seorang cikgu ni depan budak petang mcm kita tak bermaruah , kita kene marah , team kita kene caci , kutuk , diperlekehkan , mcmmcm la ! sekarang , kita da buktikan , so , kepada mereka mereka yg melakukan sedemikian , jangan la pndang rendah terhadap team kami dan jurulatuh kami ! Harap Maklum ! .

even jurulatih kami sedih bagai , team kami pun rasa mcm tu juga kayy ,


*that's all kayy ,

Tiada ulasan: